Thursday, April 2, 2009

INFO

"Inginkah Anda Untuk Buat Duit Sebanyak RM14,000+ Sebulan


"Inginkah Anda Untuk Buat Duit Sebanyak RM14,000+ Sebulan Dengan Hanya Memiliki Satu Website Yang Hebat...?"

Dijamin 100% Benar Dan Berhasil!



Seperti yang anda lihat tajuk diatas saya mengatakan anda boleh menjana sehingga RM14,000 sebulan dengan hanya memiliki website yang hodoh...lihat saja website saya ini. Saya tidak mempunyai apa-apa pengetahuan tentang cara-cara untuk membuat website atau perniagaan internet, tetapi dengan program yang bakal saya perkenalkan kepada anda disini...semuanya adalah mudah dan cepat!

Ini kerana dengan hanya mengikut sistem dan pelan yang telah disusun oleh syarikat, kita sebenarnya secara logik, rasional dan relevan MAMPU untuk memiliki pendapatan yang berterusan setiap bulan hanya dari internet. Inilah sebenarnya kuasa internet, memberi kekayaan tanpa batas jika kita tahu menpergunakannya untuk kebaikan kita.

Dengan ini, biarlah saya terus memperkenalkan kepada anda apakah program yang saya katakan disini. Sebelum itu perlu saya tekankan disini ialah, ini bukan program Skim Cepat Kaya atau Perlaburan Internet Haram. Kejayaan anda disini semuanya bergantung kepada keazaman, kepercayaan serta usaha anda untuk sukses! Anda sendiri pun tahu bahawa tiada jalan pintas untuk berjaya..

Sistem Penjana Wang Internet Yang Termudah Dalam Dunia...

Ok..ada diantara anda mungkin pernah mendengar Global Domain International atau GDI. GDI adalah antara syarikat IT yang terkemuka di Amerika Syarikat dan mereka menawarkan produk dan servis untuk kita memiliki website. Syarikat ini telah wujud semenjak tahun 1999 lagi dan mereka sekarang mempunyai ratusan ribu usahawan internet yang menggunakan produk dan servis mereka. Dalam mereka membuat servis sedemikian, mereka juga membuatprogram affiliate yang membayar 10% hingga 50% komisyen bulanan kepada pengusaha internet yang membawa klien baru kepada mereka.

Pelannya adalah seperti berikut.

KUASA INTERNET + KUASA DUPLIKASI = RM 14,000+ DALAM MASA 5 BULAN!

PERCAYA ATAU TIDAK?

Jika anda dapat membawa hanya 5 pelanggan baru kepada Syarikat, anda akan dibayar sebanyark US$3,905.00 (RM14,839) sebulan sekiranya seluruh 5 paras organisasi anda mengikut pelan yang sama. Sebenarnya, anda hanya perlu mencari dan menjaga 5 orang yang pertama tadi untuk berjaya dalam bisnes ini. ITU SAJA! Selebihnya anda harus percaya dengan kuasa internet dan kuasa duplikasi untuk mula menjejak kejayaan anda disini.

Jika anda fikirkan, sebenarnya KUASA INTERNET mampu membantu anda untuk membina rangkaian perniagaan dimana-mana saja hanya dari rumah, dan KUASA DUPLIKASI adalah kesanggupan anda untuk MENIRU langkah-langkah yang terbukti membawa HASIL kepada anda. Secara ringkasnya, saya berani berkata....dalam percaturan ini peraturannya ialah IKUT SAJA, ITU SAJA! Kerana Syarikat pasti akan membayar anda hasil usaha anda membawa hanya 5 orang pelanggan tadi. Untuk mula 5 orang saja cukup, tidak lebih, tidak kurang. Ingat, semua ini adalah logik jika diusahakan kerana ianya menggunakan ASAS DUPLIKASI yang teramat ringkas.

Testimoni ikhlas saya tentang perniagaan ini...

1)Jaminan 100% Kejayaan Untuk Anda!

Pertama sekali, apa yang paling ketara disini adalah untuk berjaya dalam perniagaan internet dari rumah ini, tiada pilihan lain selain untuk berjaya, Kerana di depan mata anda sekarang adalah satu platform global yang amat hebat lagi ringkas untuk anda membina perniagaan internet yang kukuh dan yang dapat dilakukan oleh semua orang. Kini semua bergantung kepada anda untuk memilih jalan anda.

2)Sukses Dalam Jangka Masa Singkat

Jika anda dapat ikut pelan yang dicadangkan oleh syarikat iaitu membawa hanya 5 orang pelanggan baru (itu saja), seterusnya membiarkan yang 5 tadi mengikut pelan yang sama untuk mencapai matlamat yang sama. Jika momentum ini berterusan, InsyaAllah dalam masa 3 ke 5 bulan anda boleh melihat hasil yang amat luar biasa. Apa yang keluar dari mulut anda dalam perniagaan ini adalah amat penting, kerana disitulah duplikasinya bermula. Paling mudah untuk berjaya dalam perniagaan ini, kita hanya perlu amalkan KUASA DUPLIKASI untuk menjayakan sistem ini.

3)Bina Perniagaan Kukuh Semudah 1-2-3!

Seterusnya, seperti yang anda dapat lihat disini, perniagaan affiliate yang dijalankan oleh Syarikat GDI adalah semenjak tahun 1999 lagi. Oleh yang demikian, amat ketara Syarikat GDI akan bertahan untuk masa yang panjang dalam industri ini. Dengan konsep dan pelan pembayaran yang teramat ringkas dan hebat, saya pasti semua orang dapat membuatnya jika hanya mereka mempercayainya!

4)Kos Permulaan Yang Rendah! Mula Tanpa Risiko!

Dengan kos secawan kopi setiap pagi (RM35 sebulan / 30 hari = RM1.16 sehari pelaburan anda untuk sukses) anda mampu untuk mengubah gaya hidup anda ke arah yang lebih sukses!

5)Kebebasan Hidup Tanpa Perlu Bekerja Lagi!

Cuba anda bayangkan apa yang boleh anda miliki sekirannya pendapatan anda masuk tanpa henti RM14,000+ sebulan, tidak kira jika anda bekerja ataupun tidak. Adakah anda akan melancong bersama yang tercinta, membeli kereta idaman anda, membayar hutang-hutang anda? Kini, semuanya terserah kepada anda...

6)Kegagalan Anda Adalah Terbatas!

Jika anda mengikut pelan dan mengamalkan KUASA DUPLIKASI, kejayaan anda disini saya boleh katakan amat terbatas. Kerana dengan hanya mencari 5 orang sahaja dapat mengubah segala-galanya.

7)Pendapatan Berterusan Tanpa Henti!

Anda membayar RM35 sebulan. Dari situlah pendapatan untuk Syarikat GDI dan juga pendapatan berterusan untuk anda juga. Bayangkan jika anda dapat melengkapkan pelan diatas dalam masa 5 bulan. Semuanya adalah tidak mustahil sekarang.

8)Mula Menjana $$$$ Secepat Mungkin!

Sekiranya anda ingin menyertai peluang perniagaan ini, apa yang hanya perlu lakukan adalah mendaftar sahaja. (anda perlu kad kredit/kad debit/paypal) Setelah mendaftar sistem akan terus siap untuk anda memulakan perniagaan anda - anda akan diberikan 11 laman web duplikasi, pejabat virtual untuk anda menyemak butir perniagaan anda dan juga alamat emel dan internet peribadi khas untuk anda...selepas itu anda boleh mula membina rangkaian anda dengan membawa 5 orang rakan untuk sama-sama berniaga dengan anda.

Pendapat terakhir dari saya...

Sebelum saya mengakhiri perkongsian saya disini, saya ingin anda sedar bahawa dalam masa 5 bulan ini kejayaan luar biasa sedang menanti anda, apa yang perlu anda fokus adalah KOMITED MELAKUKAN perkara yang sudah anda TAHU sekarang dan, bertindak untuk MELENGKAPKANNYA 100% ...sukses hanyalah semudah itu untuk dilakukan disini!

Jika tidak ianya seperti membaca seberapa banyak buku, tetapi tidak digunakannya sebaik-baiknya untuk memberi hasil dan kebaikan kepada anda, begitulah senarionya di bidang perniagaan ini.

Ingat, tidak perlu banyak modal yang perlu anda laburkan tetapi yang paling penting adalah MASA dan TENAGA (USAHA) yang anda letakkan dalam masa 5 bulan ini kerana itulah pelaburan ANDA yang sebenar!

Secara ringkasnya, untuk berjaya dalam perniagaan ini anda perlu ingat formulanya :

"MASA" x "TENAGA" (USAHA) = "SUKSES!" - jadi sekarang cuma masa dan usaha anda sahaja yang menentukan segala-galanya!

Untuk Mula Anda Hanya Perlu Daftar, Itu Saja.

Sila Klik Sini Untuk Mendafar...

(Tempoh Percubaan 7 Hari PERCUMA!)

P.s - Jika anda tidak tahu membuat website, sekarang anda boleh buat dengan mudah (walaupun tidak tahu programming HTML) menggunakan tools pembina website yang bakal anda peroleh setelah anda mendaftar...anda boleh tiru website saya jika anda mahu.. :

P.p.s - Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut lagi, anda boleh klik sini untuk melihat filem animasi 7 minit tentang perniagaan yang hebat ini..


ws

(Tempoh Percubaan 7 Hari PERCUMA!)

MULA KAN! BUAT DUIT
SEKARANG!
Free..Free..Free!
"Sila Klik Tombol "Daftar Sekarang."

0 comments:

DAFTAR GDI

DAFTAR GDI
SARA38

Selamat Datang Ke Blog Skynew66

Terimakasih diatas kunjungan anda ke web blog skynew66
Semoga Info Yang diberikan Cukup Lengkap Untuk Memahami Konsep GDI .
Template by - Abdul Munir - 2008 - layout4all